صفحه اصلی > سیاسی : دکتر رامین مهمانپرست در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه شهر رشت

دکتر رامین مهمانپرست در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه شهر رشت

دفاع از استقلال هر کشوری مهم‌ترین وظیفه مردم و مسئولین است؛

رامین مهمانپرست صبح امروز شنبه ضمن حضور در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه در پیاده‌راه فرهنگی شهرداری رشت گفت: یوم‌الله ۹ دی، روز پاسداشت بصیرت ملت در خنثی‌سازی توطئه‌ دشمنان است.

گیل ابراز،«اختصاصی، سارا حقیقی»_سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در حاشیه مراسم راهپیمایی بزرگداشت ۹ دی اظهار کرد: دفاع از استقلال هر کشوری مهم‌ترین وظیفه مردم و مسئولین است. چرا که کشورهایی که به صورت مستقل هستند،همواره با هجمه‌های کشورهای قدرتمند به دلیل اینکه آنها فکر می‌کنند منافعشان در خطر افتاده است، مواجه می‌شوند.

وی افزود: در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ما صدمات بسیار زیادی را دسیسه‌های دشمنان دیده است. اما مهم‌ترین این آسیب‌ها به زمانی برمی‌گردد که آنها درصدد هستند که بین ملت ما دودستگی و اختلاف ایجاد کرده و از نتیجه این تفرقه افکنی بین مردم به منافع خودشان دست پیدا کنند. به همین لحاظ یکی از فتنه‌های بزرگی که بعد از انتخابات سال ۸۸ به وجود آمد، این بود که عده‌ای با ادعای تقلب در انتخابات تلاش کردند بین مردم تفرقه ایجاد کنند. که می‌توانست نتیجه آن منجر به تهدید استقلال کشورمان شود. اما از آنجایی که مردم ما همیشه ولایتمدار هستند، به عشق مقام معظم رهبری و برای حفظ یکپارچگی کشورمان به میدان آمدند و از آرمان‌های نظام دفاع کردند.

رامین مهمان پرست در ادامه تصریح کرد:حضور حماسی مردم در این روز توطئه‌های دشمن را خنثی کرد و بار دیگر ملت فهمیده و با بصیرت اثبات کردند که عاشق ولایت و مقام معظم رهبری هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار گیلانی یک روز زودتر در تاریخ ۸ دی به صحنه آمدند وضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب، امام خمینی (ره) و شهدای عزیز به تمام دنیا اثبات کردند که همچنان بر عزم خود برای
دفاع از کیان و منافع ملی میهن اسلامی‌مان راسخ بوده و بیعت و اعلام همبستگی با مقام معظم رهبری را وظیفه شرعی و ذاتی خود می‌دانند و در این مسیر مقدس از هیچ کوششی فروگذاری نخواهند کرد.✓

عکاس؛ زهرا پرنیا

منبع:گیل ابراز

پست های مرتبط

انتظار ما از مجلس خیلی بیشتر بود

رامین مهمانپرست: انتظار ما از مجلس خیلی بیشتر بود رامین مهمانپرست پیش…

۱۷ بهمن ۱۴۰۲

داغ شدن تنور انتخابات در رشت

انتخابات در گیلان به ویژه حوزه انتخابیه رشت ؛خمام؛و… با حضور چهره…

۲ بهمن ۱۴۰۲

مصاحبه دیپلماسی ایرانی با دکتر رامین مهمانپرست

دیپلماسی ایرانی: نزدیک به دو سال از آغاز به کار دولت سیزدهم به…

۵ بهمن ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید